18 Ekim 2011 Salı

Cuma sofrasi

Gectigimiz cuma gunu arkadaslarimla bende toplandik ve cok guzel bir gun gecirdik. Genelde bunu tum arkadaslari dolasmak kaydiyla her cuma gunu yapiyor ve aramizda birseylerde okuyoruz hem gunumuz degerlenmis oluyor hemde bos bos konusmamis oluyoruz. Ben kendi adima cuma gelse diye tum hafta sabirsizlikla bekliyorum. Eminim ki diger arkadaslarimda ayni dusuncedelerdir. Resimler cok acele cekilmis,guzel cikmamislarsa da baska carem olmadigindan koyayim dedim:) Ins kusuruma bakmazsiniz. O gun elimden geldigince bir seyler yapmaya calistim. Oncelikle cesit olarak neler yaptigimi paylasmak istiyorum. Sonrasinda teker teker tarifleri yayinlayacagim.
  • Kozlenmis patlican ve kirmizi biber salatasi,
  • Yumurta salatasi,
  • Besamel soslu tavuklu karniyarik borek,
  • Otlu peynirle kolay milfoy boregi,
  • Sarimsakli domates,
  • Gevrek kurabiye,
  • Kremali patates,
  • Tarcinli findik kurabiye,
  • Labne peynirli pasta( bunu onceki yayinlarda koymustum)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder