8 Aralık 2011 Perşembe

Peynirli Milfoy Kivrimlari

Peynirli milfoy kivrimlari cocuklarin hic bir zaman hayir demedigi bir borek. Kucuk kizim bile hapur hupur afiyetle yedi:). Ingiltere'de yasiyan arkadaslarimiz bilirler bu tarz tuzlu cubuklar burda cok var. Markette kizimin israri uzerine boyle bir milfoy boregine rastlamistim ama her zaman ki anne ic gudumle icinde ne vardir, nasil yapilmistir  dusuncesiyle almayip,eve geldim ve kendim evde yapma karari alip bu sekilde ortaya cikardim. Sizde iciniz rahat cocugunuza ne yedirdiginizi bildiginiz urunleri tuketmeye ozen gosterin:) derim. Yapimi cok kolay bu guzelboregi paylasalim isterseniz.......

MALZEMELER
5 adet milfoy yapragi( ikiye bolunmus, kisi sayisina gore cogaltabilirsiniz),
1 su bardagi kasar peyniri rendesi( mozzarella kasari kullandim),
1 yumurta sarisi( uzerine surmek icin),
susam ( uzerine serpmek icin).

YAPILISI: Milfoylerimizi ortadan ikiye kesip  bir merdane yardimiyla hafif uzatiyoruz. Iclerine bol kasar peyniri rendesi koyup ikiye katliyor ve uzatip elimizle kivrim yapip tepsiye diziyoruz. Uzerine yumurta sarisi surup susam ilavesiyle onceden isitilmis 200 derecelik firinda iyice kizarana kadar pisiriyoruz:).

AFIYET OLSUN:)
Kevser KURU

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder