26 Eylül 2011 Pazartesi

Kereviz Salatasi

Kereviz nedense cok tercih edilen sebzelerin arasinda degildir.Aromali kokusu ve tadindanmi bilmiyorum ama ben gercekten cok seviyorum,bilhassada salatasini.Annem bu salatayi biz kucukken arkadaslarina yapardi bazende icine bir adet yesil elma rendelerdi mayahos guzel bir tadi olurdu.Ben bugun sade olaninin tarifini verecegim ama isteyenler olursa elma rendeleyipte deneyebilirler.Resimi havanin kararmasindan dolayi cok guzel cekemedim kusuruma bakmayin......

MALZEMELER:
1 adet orta boy kereviz,
1 avuc ceviz,
3 yemek kasigi mayonez,
3 dis sarimsak,
2-3 su bardagi yogurt,
tuz,
1 yemek kasigi zeytinyagi.

YAPILISI: Kerevizi soyup kararmamasi icin yarim adet limon sikilmis suda bekletiyoruz.Daha sonra rendeleyip diger malzemeleriyle guzelce karistiriyoruz ve servis ediyoruz.

AFIYET OLSUN:)
Kevser KURU

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder