30 Eylül 2011 Cuma

Pancar Salatasi

Dun aksam yemegin yanina yapmis oldugum bu salata hem rengi hem tadi hemde goruntusuyle bana kendini cok sevdiriyor.Pancarin tursusunuda cok severim yanliz salatasinin bu sekildeki halini burda olan bir arkadasimin evinde tatmistim cokda begenmistim.O gunden sonra yemeklerde yada gunlerde yapar oldum.Sizlere de tavsiye ederim.Tarifimize gecelim.
 
MALZEMELER
3 adet taze pancar(orta buyuklukte),
3 yemek kasigi siviyag(pancari kavururken kullanilacak),
3 dis sarimsak(rendelenmis),
1-2 su bardagi yogurt(kesin bir olcu vermedim herkesin yogurdugunun katiligina gore bu ayar degisebilir),
2 yemek kasigi mayonez,
yarim demet dereotu,
1 su bardagi dogranmis kornison tursu,
tuz,
az karabiber.

YAPILISI: Pancarlar soyulur ve rendelenir.Bir tavaya siviyagla beraber alinip kavrulur.Kavrulduktan sonra yogurdu konulmadan once sogutulur.Iyice soguyan pancarlara diger malzemeleri katilip karistirilir.Yogurdunun miktarini yukardada belirttigim gibi siz ayarlayabilirsiniz ben cok civik sevmedigimden az kullandim.
 
AFIYET OLSUN:)
Kevser KURU








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder