10 Ekim 2012 Çarşamba

Tavuk Salatasi

        
  • MALZEMELER
  • 1 adet haşlanmış tavuk göğsü ( ben ek olarak birde but kullandim),
  • 2 adet havuç,
  • 1 adet salatalık ( burda olanlar icin bir buyuk salataligin yarisi kafi),
  • 2-3 dal taze soğan,
  • 2 adet sivribiber,
  • 3-4 dis sarimsak,
  • 1 su bardagi yogurt ( sulu olmamasina ozen gosterin cunki benimki biraz civik olmustu yogurdundan dolayi, kivami sizin zevkinize kalmis)
  • 1 kase mayonez ( ben 3 yemek kasigi kullandim),
  • yarım demet dereotu,
  • yarim demet maydanoz,
  • tuz,
  • karabiber,
  • pulbiber.

  • YAPILISI
  • Oncelikle tavuk gogsunu ve budunu haslayip iyice didikleyin.
  • Diger sebzelerin hepsini cok kucuk ( mercimek ) buyuklugunde dograyin.
  • Dogradiginiz malzemelerden sonrasinda suslemek icin ayirin ( yaklasik3-4 yemek kasigi kadar).
  • Tum malzemelerin hepsini karistirin.
  • Sarimsak , yogurt ve mayonezi karistirip sebzeli tavukla bulusturun.
  • En son baharat ve tuzunuda ekleyip damak tadiniza gore ayarlayin.
  • Kenara ayirdiginiz malzemelerle susleyip servis yapin.
  • Tarif portakalagacina ait ben kucuk degisiklikler yaptim.

AFIYET OLSUN:)
Kevser KURU

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder